Arla Foods ще придобие Крафт-брандирания бизнес за сирена от Mondelēz International

Arla Foods ще придобие Крафт-брандирания бизнес за сирена от Mondelēz International

Базираният в Дания кооперация за млечни продукти Arla Foods, обяви придобиването на бизнеса за преработване на сирена на Mondelēz International в региона на Близкия изток. Според прессъобщението на Arla финансовите условия на споразумението не са оповестени. Очаква се сделката да приключи до края на май 2019 г.

Крафт-брандираният бизнес за сирена в Близкия изток и Африка на Mondelēz International е идеална цел за придобиване за Arla Foods, тъй като стратегията им за развитие предвижда до 2020 г. 50% от растежа на компанията да идва от Европа и 50% извън Европа (Близкия изток, Китай, Нигерия, САЩ и Русия). „Тази сделка отлично си пасва с нашата стратегия, тъй като ще ни позволи, от една страна, да разширим брандираното си присъствие в категория сирена и, от друга страна, ще ни осигури местен производствен капацитет, който отдавна търсим, за да разраснем бизнеса си,“ каза Изпълнителният директор на Arla, Педер Туборг. Чрез продаването на крафт-брандирания си бизнес за преработка на сирена, Mondelēz планува да се фокусира изцяло върху новообявения си стратегически план да стимулира растежа на компанията и да генерира атрактивна възвръщаемост, съсредоточавайки се в три основни приоритета: ускоряване на растежа, генериран от потребителите, стимулиране на оперативното съвършенство и изграждане на печеливша култура на растеж.

Mondelēz International е мултинационална компания производител на сладкарски изделия, храни и напитки, която доставя широка гама от висококачествени закуски, направени с природосъобразни съставки и опаковки. „Време е марката да предприеме следващата стъпка в своето развитие и ние сме много щастливи да предадем този успешен бизнес на Arla Foods,“ сподели Маурицио Брусадели, Заместник-изпълнителен директор на Mondelēz International.

Arla Foods е производител на млечни продукти, собственост на 11 200 фермери от Дания и Северна Европа. Семейството й се състои и от други известни марки като Puck за млечни продукти, Lurpak за масло, както и Dano и Arla за мляко на прах и UHT мляко. Увеличавайки продажбите си с повече от два пъти от 2010 г. насам, Arla е най-големият производител на биологични млечни продукти в света.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *