Онлайн платформата за поръчки на храна Grubhub обяви придобиването на LevelUp, компания за онлайн плащания, в сделка за 390 млн. щ.д. Новината бе включена в изявление на Grubhub, което информира и за 70% годишен ръст на активните потребители и 51% повишение на приходите на компанията. В резултат на новината за придобиване, акциите на компанията достигната рекордна цена от 138.85 щ.д.
LevelUp е доставчик на онлайн решения за управление на дигитални плащания, поръчки и програми за лоялност. През 2011 г. компанията пусна в ход своята платформа и успешно набра капитал от 108 млн. щ.д. от Google Ventures, Highland Capital и Deutsche Telecom Strategic Investors.
Представител на Grubhub обясни, че сделката има силен стратегически фокус – ще създаде по-голяма съвместимост с ПОС терминалите на ресторантите и така ще позволи на компанията да прави повече доставки. Освен това, основателят и Изпълнителен директор Мат Малоуни вярва, че инвестицията ще направи платформата на Grubhub по-интерактивна: „Искаме да помогнем на ресторантните да контактуват активно с клиентите си. Това е голяма стъпка в тази посока.“
Въпреки плановете за по-дълбока интеграция с ПОС терминалите, г-н Малоуни не смята да променя драстично бизнеса на LevelUp в краткосрочен план. Той нарече продукта на Level Up „най-доброто решение на пазара“ и увери, че компаниите ще бъдат достатъчно търпеливи, докато намерят оптималния начин за сътрудничество.