HyperScience, българо-американската компания за автоматизирано въвеждане на данни, набра 30 млн. щ. д. финансиране във втори инвестиционен кръг

HyperScience, българо-американската компания за автоматизирано въвеждане на данни, набра 30 млн. щ. д. финансиране във втори инвестиционен кръг

Българо-американската компания за информационни технологии HyperScience набра 30 млн. щ. д. във втори инвестиционен кръг, ръководен от Stripes Group заедно с участието на текущите инвеститори FirstMark Capital и Felicis Ventures, и нови инвеститори – Battery Ventures, Global Founders Capital, TD Ameritrade и QBE. С този кръг общото финансиране на компанията достига 50 млн. щ. д., от които HyperScience планира да използва голяма част за развитие и разширяване на екипите си, заети с маркетинг и продажби в Ню Йорк.

HyperScience е основана през 2013 г. от Красимир Маринов и Владимир Цанков от България и Питър Бродски от САЩ. Тяхната първоначална идея е да разработят пакет от софтуерни продукти, фокусиран върху здравните, застрахователните, финансовите и държавните индустрии. Оригиналните продукти на компанията включват HSForm (софтуер за обработка на данни чрез конвертиране на ръчно написани формуляри в дигитални), HSFreeForm (софтуер с подобна на HSForm функция за ръчно написани имейли или друго неформално съдържание) и HSEvaluate (софтуер за анализиране на данни във формуляри с цел разпознаване на конкретна информация, използван от застрахователните компании за улеснение в процеса за обработка на искове от клиенти).

Новосъздаденият продукт на компанията, наречен HyperScience, комбинира трите оригинални продукта в един с цел да намали изоставането при въвеждане на информация за по-добро клиентско обслужване, спестявайки пари и ресурси. HyperScience има два офиса, един в Ню Йорк и един с основния екип за развитие, намиращ се в София. За 2017 г. компанията регистрира приходи от 2.3 млн. евро и печалба от 59 000 евро.

Stripes Group е компания, занимаваща се с дялови инвестиции и рисков капитал, базирана в Манхатън, Ню Йорк. Stripes Group се фокусира върху придобиването на добре развити стартиращи компании и инвестира от 10-100 млн. щ. д. в секторите, интернет, софтуер, здравни технологии и брандирани потребителски стоки.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *