Основателят и Изпълнителен директор на MWWPR, международна агенция за връзки с обществеността (PR), Майкъл Кемпнер, обяви придобиването на маркетинг компанията Search Interactions (SI). Информация за финансови параметри по сделката не бяха разкрити. В резултат на транзакцията, MWWPR ще получи достъп до богатото портфолио от клиенти на Search Interactions , включващо медии, издателски къщи, търговци на дребно и др. Придобитата компания обаче ще съхрани бранда си.
С 8 офиса в САЩ и Великобритания, MWWPR е сред най-влиятелните независими PR агенции, предоставящи интегрирани услуги в световен мащаб. В продължение на 32 години, компанията успешно изгражда експертиза в сферите дигитален маркетинг, търговия и публицистика, а в момента се фокусира върху дигитализирани услуги и решения, базирани на големи масиви от данни (big data). Search Interactions е агенция за дигитален маркетинг, базирана в Ню Джърси, предоставяща решения за “органично “привличане на потребители и надграждане на клиентската база. Благодарение на услугите си за оптимизация на търсачки (SEO) и маркетинг в търсещи машини (SEM), компанията очаква приходи от приблизително 3 млн. щ.д. през 2018.
Г-н Кемпнер вярва, че успешна интеграция след сделката ще позволи на двете компании да развият по-цялостен подход към услугите за дигитален маркетинг и връзки с обществеността:
„Целта на MWWPR е да предлага възможно най-креативните, иновативни и задълбочени стратегии на нашите клиенти. В резултат на интегрирането на Search Interactions към основните ни решения, клиентите ще разполагат с допълнителен инструмент за влияние върху своите потребители през целия процес на интеракция между двете страни.“
Компаниите планират да си сътрудничат активно, за да интегрират своите технически компетенции и географско покритие, така че да доставят най-добрите решения на клиентите си.